1. Ontmoeting griekse mannen in Kreta (Malia) op het

12-8-2018: Zoals beloofd hierbij het begin van mijn reisverslag van mijn vakantieweek. Vakantie: 1 week. Reisbestemming: Griekenland. Eiland: Kreta. Plaats: Malia. Reisgezelschap: (2) Een vriendin en ik. Doel: Vakantie en als het kan in gezelschap van een paar mannen. Na een goede vlucht zijn we veilig geland en met de transferbus naar ons hotel gebracht. De temperatuur was heerlijk. Maar zo’n eerste dag is eigenlijk knap vermoeiend. Het begint al met wachten en hangen op schiphol. Vliege lees Sex Verhaal
    Categorieën: Eerste keer Masturbatie Rijpe Auteur: Loes1974, Bron: xHamster
  2. Mijn antiliaanse vriendin (waargebeurd)

11-8-2018: Toen ik 16 was kreeg ik verkering met een Antilliaans meisje van Curaçao. Ze was niet de mooiste maar had alles wat ik lekker vond een heerlijke dikke kont, lekkere buik en heerlijke donkere hangtieten. We waren allebei nog maagd en erg onervaren, maar vanaf het begin was er zeker al zeer veel sexuele energie. We woonden allebei nog thuis en aangezien onze ouders beide christelijk waren moesten we het van logeer momentjes hebben om lekker alleen te zijn.... Eerst was het natuurlijk alleen zoenen en een beetje voelen, maar al snel veranderde dat. Als zij bij mij bleef logeren moest ze in ee lees Sex Verhaal
    Categorieën: Eerste keer Interraciaal, Masturbatie Auteur: wantitall88, Bron: xHamster
  3. Slavin 1701 moet dienen in haar vakantie

10-8-2018: Na een zeer bewogen vakantie en dagen niet naast elkaar geslapen te hebben of elkaar überhaupt gevoeld te hebben, namen we die dag afscheid van elkaar. De sfeer was al dagen te snijden, ik had mijn meester op veel vlakken teleurgesteld.... Mijn toekomstbeeld had in deze week vakantie een totaal andere wending gekregen en dat maakte dat ik compleet in de war was... Twijfels over wil ik dit wel...wil ik wel als de rest verstoord is als lustobject gebruikt worden.... Ik voelde mij boos, verdrietig en gefrustreerd. Die morgen kreeg ik een appje van mijn meester, dat ik om 10:00 uur klaar moe lees Sex Verhaal
    Categorieën: Anaal Taboe Masturbatie Auteur: kinkybinky, Bron: xHamster
  4. Op vakantie met de schoonouders

9-8-2018: Dit jaar zouden we met de schoonouders op vakantie gaan. Ik had er niet zo'n zin in, maar Anja had me zover gekregen en de gedachte weer lekker naar de Turkse costa te gaan, stond me wel aan. Zo gezegd, zo gedaan en in september vlogen we naar Antalya. We hadden één groot appartement, met twee slaapkamers, woonkamer, keuken en badkamer. Het weer was fantastisch en paar uur later lagen we aan het strand. Voor het eerst zag ik mijn schoonmoeder Celine in badpak. Ze was geen schoonheid, bijna 60, te dik, maar ze had een lekkere dikke kont en twee enorme tieten, 90F, zo ontdekte ik later. Als de n lees Sex Verhaal
    Categorieën: Rijpe Masturbatie Hardcore, Auteur: NonkelBob, Bron: xHamster
  5. de Maagd, de Moeder en de Wijze vrouw

9-8-2018: Een tikje te gehaast liep Ilse over de kermis. Ze hield helemaal niet van kermissen, maar vandaag moest ze er toch heen. En dit terwijl ze gisteren ook al geweest was, met haar man en haar kinderen. De kinderen waren in de draaimolens geweest, haar man David in een attractie die veel te snel over de kop ging en zij had er maar een beetje bij gelopen. Totdat ze die tent had gezien. Een vreemde tent met astrologische symbolen erop en het uithangbord waarop stond: ‘Rozemarijn kijkt in uw verleden, heden en toekomst.’ Ilse beschouwde zichzelf als een vrij nuchter persoon, maar op een of andere man lees Sex Verhaal
    Categorieën: Eerste keer Lesbisch Masturbatie Auteur: omavertelt, Bron: xHamster
  6. Open sex op het naaktstrand

8-8-2018: Zoals de meeste naaktliefhebbers het weten is er in Groningen en Drenthe vele plekjes waar je naakt kunt zonnen en op sommige plekjes in dat gebied word ook veel aan seks gedaan. Zo waren we op een warme zomerdag ook bij dat strandje om er lekker te gaan zonnen. Dat strandje betreft een grote zandafgraving en heb ik het nog over de tijd toen het nog ruw en glooiend was. Eigenlijk best een gevaarlijk meertje die door de zandzuiger is ontstaan. Nadat we onze auto op een goede plek hadden geparkeerd, waar ze nogal graag willen bekeuren, liepen we langs een zandpaadje naar een plek te zoeken. I lees Sex Verhaal
    Categorieën: Masturbatie Rijpe Voyeur Auteur: outsider5, Bron: xHamster
  7. Het zwembad

3-8-2018: Het zwembad. Stel je eens voor... Op een dag zie ik jou in het zwembad lopen, ik merk dat jij mij nog niet hebt gezien. Ik laat het dan ook even zo zijn. Ik zorg ervoor dat jij mij niet ziet zodat ik jou op een afstandje kan en blijf bekijken. Ik volg jou dan ook steeds en geniet van jouw heerlijk lijf. Ik heb je dan ondertussen zo vaak de kleren uitgekeken dat ik er best opgewonden van ben geraakt. Opeens kijk jij om... Ik zie aan je dat je je bekeken voelt. Jij kijkt een beetje schuchter om je heen en ik zie dat je tepels hard geworden zijn. "Heb je het koud of vindt het stiekem o lees Sex Verhaal
    Categorieën: Eerste keer Masturbatie Voyeur Auteur: david205, Bron: xHamster
  8. Mijn buurvrouw 6.

3-8-2018: Mijn buurvrouw 6. Het weekend twee weken geleden was er een waarvan Clair en ik constant in vuur en vlam hebben gestaan. Clair, mijn inmiddels zo vertrouwde vriendin. Ik was deze week druk en Clair had ook zo het een en ander te doen. We spraken elkaar niet, druk zijn met andere dingen hield ons even bezig. Ik wist dat Clair een eind aan haar huwelijk wilde maken. De gesprekken die ze met John had had waren wel duidelijk. Ook hij wilde voor een nieuw leven kiezen. Vandaar dat Clair met John de scheidingszaak wilde afwikkelen, wat relatief makkelijke leek te verlopen. Clair, niet geheel onbe lees Sex Verhaal
    Categorieën: Lesbisch Masturbatie Voyeur Auteur: chris_45, Bron: xHamster
  9. Buurmeisje Hekking

3-8-2018: Buurmeisje Hekking Mijn buren -inmiddels ruime senioren - hebben vier kinderen geproduceerd. De jongste – een meisje – was een nakomertje. Even niet opgepast met de kalenderplanning? Want ze waren zo gelovig dat condooms of de pil vast uit den boze waren. Iedere seksdaad moest gericht zijn op het maken van leven, of zoiets. Ze keek altijd een beetje wezenloos uit haar ogen en daarom had ik haar al snel de bijnaam 'Hekking' gegeven. De wethouder uit Koot en Bie. Haar ware naam was ik snel vergeten. Iets met een E, geloof ik. Dus toen ik een keer aan haar ouders vroeg of ze tijdens mijn vakant lees Sex Verhaal
    Categorieën: Eerste keer Masturbatie Auteur: Lunaticsoul, Bron: xHamster
  10. Het vakantiepark

31-7-2018: Het vakantiepark Onlangs was ik met familie naar een vakantiepark. Voordat we vertrokken had ik me nog extra glad geschoren want je weet natuurlijk maar nooit. Na te zijn aangekomen op het park en het huisje ingericht te hebben, besloten we het park te verkennen. Het was een mooi aangelegd park met veel bos en water. We kwamen aan in de marketdome en besloten na wat te hebben gedronken te gaan zwemmen. Doordat de vakanties al waren afgelopen waren er maar weinig jongens en meiden van mijn leeftijd (maar dat vond ik niet erg). Ik had speciaal hiervoor een nieuwe strakke speedo gekocht. Zo ee lees Sex Verhaal