1. vriendendienst

18-5-2018: Ik werkte destijds in Mechelen voor een winkelketen. Omdat vanaf Mechelen-Noord naar Zaventem het maar een halfuurtje rijden is, vroegen familieleden die ’s avonds toekwamen soms om een lift. De eerste maal reed ik dus recht naar de aankomsthall en zat daar te niksen, wat als je zit te niksen lang duurt. Ik nam me voor om een regeling te treffen dat men me zou bellen als de vlieger geland was, dan had ik immers nog voldoende tijd om vanaf de snelwegparking in Ternat de luchthaven te bereiken, zeker ’s avonds. En hoefde ik ook geen betalende parking in te rijden, ik zou aan de uitgang in de wag lees Sex Verhaal
    Categorieën: Groep Anaal Voyeur Auteur: bi-zin, Bron: xHamster
  2. fietsmaatje zijn eerste keer

18-5-2018: Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat over mijn ‘bi’sex ervaringen heb opgeschreven. De komende tijd zal ik weer wat vastleggen over enkele van mij ervaringen van dit jaar. Ik ga beginnen met een verhaal over hoe ik Frank heb laten genieten van de geneugten van de mannen seks. Het was ergens in juni op en van de weinige lekkere dagen en Ik had met Stef en Frank afgesproken een eind te gaan lees Sex Verhaal
    Categorieën: Homo Auteur: sporter, Bron: Gertibaldi
  3. mijn buurjongen Alex II

18-5-2018: Ik zat aan het ontbijt, het regende hard buiten. Dit wordt een saaie dag binnen dacht ik. Misschien moet ik is kijken hoe het met Alex is. Sinds onze vrijpartij vorige week heb ik hem niet meer gezien of gehoord. Zal hij spijt hebben? De bel ging, wie is er nu buiten dacht ik nog. Voor de deur stond alex onder een grote paraplu. Mag ik binnen komen. Tuurlijk. In de keuken vervolgde ik mijn lees Sex Verhaal
    Categorieën: Homo Auteur: Tristan, Bron: Gertibaldi
  4. Isabel

18-5-2018: Isabel zat op de rand van haar bed, ze huilde.Weer was ze zwanger, de vorige keer was weliswaar jaren geleden, maar weer was haar zwangerschap niet tot stand gekomen op een manier zoals ‘normale mensen’ het zouden verwachten.Ze dacht terug aan de vorige keer en voelde de schaamte alweer opkomen. Zag de boze gezichten van haar ouders weer voor zich en herkende zich in het gevoel dat ze nu ook weer lees Sex Verhaal
    Categorieën: Familie Auteur: Tim72, Bron: Opwindend
  5. mijn date

18-5-2018: Een paar weken geleden zat ik op internet te kijken naar spannende oproepjes voor een sexdate. Ik reageerde op een oproepje: Geile zaad en anaal slet zoekt mannen uit de buurt voor geile ongeremde seks! Ik ben je onderdanige slet, ja mag alles met me doen! Al snel volgde een reactie, waarna we een aantal leuke chats hebben gehad. Gisteren zat ik al om zes uur in de trein naar mijn werk, toen ik een sms kreeg. Hoi hier Miranda van de chat, heb je zin om mij vanavond uit te komen wonen? Ik heb dringend een harde kloppende pik in mijn kontje nodig en wil al jouw zaad in mij! Ik stuurde t lees Sex Verhaal
    Categorieën: Anaal Hardcore, Auteur: secretsssboy2, Bron: xHamster
  6. Over Een Grens Heen - 2

18-5-2018: Klik hier voor het vorige deel uit deze serie:Over Een Grens Heen - 1Ik toets het nummer van de buurman in en wanneer hij opneemt, zeg ik dat we zijn hulp even nodig hebben. Ik ging over een grens heen, mijn eigen grens, door iemand compleet afhankelijk te maken van mij. En dan nu ook nog met een derde er bij, de buurman. De buurman zegt eerst even te willen douchen, hij komt zo van zijn werk af lees Sex Verhaal
    Categorieën: Werk Auteur: Happy, Bron: Opwindend
  7. Geile buren - Deel 2

18-5-2018: Vervolgverhaal. Ludo is een weduwnaar van 56 die naast de gescheiden Jolanda van 41 en haar dochter Naomi van 16 is komen wonen. Al tijdens de eerste echte kennismaking laat Jolanda zich buiten achter in de tuin van haar buurman door hem neuken. Dochter Naomi heeft alles gezien vanuit haar eigen slaapkamer. Jolanda confronteert haar ermee en moeder en dochter krijgen een steeds hechtere band met lees Sex Verhaal
    Categorieën: Familie Auteur: Bigetrouwd, Bron: Gertibaldi
  8. Overspel in Mexicaanse stijl

18-5-2018: Overspel in Mexicaanse stijl door VIProfferi www.viprofferi.co.uk Ik woonde in een klein stadje in het westen van Mexico door de zee voor een paar jaar en ik besloot dat ik wilde een volwassen Mexicaanse pussy proberen, want ik had al een paar tieners en huwbare kandidaten. Het was vrij eenvoudig. Alle lokale vrouwen boven de 25 waren getrouwd met kinderen en veel verwachtten. Ze gingen allemaal naar de kerk regelmatig met de kinderen en echtgenoot en je zou nooit denken dat je een hoop van spijkeren een van hen had. Ik voelde me behoorlijk eigenwijs op een avond na het doen van de vrien lees Sex Verhaal
    Categorieën: BDSM Rijpe Taboe Auteur: viprofferi, Bron: xHamster
  9. Twee uurtjes Laakse strand

18-5-2018: We zaten afgelopen dagen een paar dagen in Hotel in Harderwijk, het was heerlijk weer en was samen met mijn vrouw op stap naar Enkhuizen, lekker terrasje gepakt , wat gekeken in haven, ijsje eten, lunchen. We hadden ook zwemspullen om op terugweg naar Hotel Harderwijk ergens een frisse duik te maken op deze hete dag. Tegen 1430 reden we dan ook terug via de dijk naar Harderwijk maar zag eigenlijk nergens een geschikte plek, mijn vrouw wilde ook liever naar hotel en had niet veel zin in een duik. Tegen 1515 uur waren we dan ook terug in hotel, ik had toch wel zin in een duik en stelde voor om t lees Sex Verhaal
    Categorieën: Anaal Homo Rijpe Auteur: pigslaaf, Bron: xHamster
  10. Vakantiereis

18-5-2018: Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ben een man van achter in de 40, ben getrouwd met een hele leuke en lieve vrouw en heb twee kinderen. Ik heb een leuke baan die mij in de zomermaanden veel vrije tijd geven. Wij zijn echte vakantievierders, maar mijn echtgenote heeft niet zoveel vakantiedagen. Ik heb daarom jaren geleden er een vakantiebaan bijgenomen. Namelijk het naar huis brengen van gestrande vakantiegangers die door lichamelijk letsel niet meer in staat zijn om zelf de auto, vaak met caravan, naar huis te rijden. Meestal haal ik in een seizoen 4 of 5 gestrande families op in Frankrij lees Sex Verhaal