1. Eerste schreden (4)

Datum: 17-1-2020, Categorieën: Rijpe vrouwen / Milf Auteur: RomantiKusje, Bron: Gertibaldi

... over het gebied. Snel doken we in bed, want ik had aangekondigd dat om 11 uur 's ochtend fase 1 zou beginnen. Zodra iedereen naar bed was, liep ik naar de reeds gereedstaande taxi en liet me terugbrengen naar het vliegveld. Ik was net op tijd om te zien hoe de 14 dames arriveerden, met voorop mijn schoonzus die er zoals altijd vrolijk was. En mijn oog viel op de wat kleinere dartele jongedame die vlak erachter aan kwam huppelen. Zoals ik zag was ze dolblij en keek nieuwsgierig rond naar alles om haar heen. Hoewel ik een beetje verderop zat, op een bankje, troffen onze blikken elkaar en ik knipoogde. Snel wendde ze haar blik af en schoot de bus in. De dames stapten in de grote minibus. Sommige joelend, en enkele heel stil. Dat waren de moedertjes zag ik, die dit onvriendelijk nachtelijk uur wilden slapen en niet rondreizen. Hun ritje duurde heel kort, want daar had ik rekening mee gehouden. Tevreden dat alles naar wens was verlopen, stapte ik in de huurauto die ik klaar had laten zetten bij het hotel en reed terug naar mijn slaapplek. Ik had niet veel tijd nodig om in een dromerige slaap te vallen, het wapperende blonde haar van Aukje voor mijn ogen halend, nadenkend over hoe het zou zijn om haar elegante verschijning in mijn armen te houden en te koesteren. Want dat ik haar wilde was bij mij helemaal duidelijk nu ik haar in het echt had gezien. Het duurde even voordat ik me gewaar werd van het bonken op de slaapkamer deur. 'Peter, PEEETTEEERRRR, opschieten de gids is er al' ...
    ... . Met een houten kop stond ik op en kleedde me gelijk aan. Ik hield even mijn hoofd onder de kraan om mijn haren wat vorm te kunnen geven en stapte het balkon op. Beneden stond bijna iedereen al gekleed in sport tenue klaar om aan een korte bergwandeling te beginnen. De wandeling was heerlijk, de heldere zon verwarmde ons van binnen en buiten en toen we aankwamen bij het grote restaurant op de flank van de berg waren we hongerig als leeuwen. We deden ons tegoed aan wat de gids Pedro allemaal uitlegde als zijnde lokale gerechten en genoten van uit uitzicht. Toen we weer op weg gingen liepen we naar een versmalling van de rotsen. Even later moesten we een nauwe doorgang passeren wat voor enkelen maar net lukte. et rode hoofden van de inspanning keken we naar de waterval die zeker 5 meter naar beneden viel. 'Springen 'zei de gids na een hoofdknik van mij en gaf zelf het goede voorbeeld. Vertwijfeld keek iedereen achterom. 'Ja jongens, spring in het diepe. Want terug is te lastig nu hé 'gebarend naar de nauwelijks zichtbare doorgang waar we vandaag kwamen. Mark lachte en sprong achter de gids aan, neerkomend in de diepe poel koud water. Een voor een sprongen ze, hoewel er iemand toch wel enige aanmoediging nodig had. Hoogtevrees is makkelijk en ikzelf heb er ook wel eens moeite mee in gebouwen. Maar dit waren rotsen en dus lekker houvast. Met een nat pak nu, glibberden en klauterden we de steile helling af, nog tweemaal in een iets kleinere poel springend. We volgden de stroom ...