1. Thai teen 2

Datum: 13-8-2019, Categorieën: Hetero Auteur: arco03, Bron: Gertibaldi

Toen we na de vakantie weer in Nederland kwamen trok ik gelijk bij Gina in. Traditie getrouw had ik om kosten te besparen, mijn woonruimte opgezegd voor ik weg ging. Gina had een klein flatje midden in een grote stad. Na wat solliciteren kon ik een tijdelijk contract krijgen bij een bedrijf als intrum manager. Een goed betaalde baan, waar ik niet veel hoefde te doen. Gina had zelf ook een niet slecht betaalde baan. We verdiende samen een behoorlijk bedrag. Genoeg om na een jaar of twee een lange reis te plannen. We spaarden genoeg om minstens een half jaar weg te kunnen blijven. De keuze was gevallen op India, daar starte onze reis. Waar we daarna naar toe zouden gaan dat zagen we later wel. Om de kosten te drukken zouden we alleen een vliegtuig ticket kopen en de rest plande we als we aan zouden komen. Het was een hele onderneming, maar Gina, voor wie het de eerste keer was, vertrouwde volledig op mij. Tenslotte had ik al de nodige ervaring opgedaan. De laatste tijd voor vertrek besteden we voornamelijk met lezen van boeken over de landen die we gingen bezoeken. De grote dag was aangebroken. Alle huisraad en spullen waar we aangehecht waren gingen in een opslag en de dag voor vertrek informeerde we familie en vrienden. Werk hadden we al niet meer. Door de crisis die steeds erger werd waren we werkeloos geworden. Niet dat, dat ons wat kon schelen. Wij hadden het te druk om bij de pakken neer te zitten. De eerst twee maanden was in India. Een desillusie. We hebben wel veel ...
    ... gezien en er ook veel van verwacht, maar we zijn ook stevig ziek geweest. We hebben voor het land maar èèn woord over. En dat is goor. Het was voor ons persoonlijk een behoorlijke tegenvaller. Nederland is overbevolkt, nou dat is India ook. We spraken af om onze reisplannen iets te wijzigen en kwamen in Thailand terecht. S'morgens vroeg landde het vliegtuig in Bangkok. Na een redelijk snelle controle door de douane liepen we het ontvangst gebouw uit en keken rond bij de busterminal waar de bus van bestemming van de reis zou staan. We hadden wat gelezen over de badplaats Pattaya. Ongeveer 80 km van Bangkok vandaan. Toen we daar aankwamen vonden we een goedkoop en schoon hotel. Dat was lang geleden dat we een fatsoenlijk schoon bed onder ons hadden. Gina heeft gelijk een dag geslapen. Moe van de indrukken die we in India hadden achter gelaten. S'avonds gingen we de stad verkennen. Wat we gelezen hadden was waar. Prostitutie leek hier de gewoonte zaak van de wereld. En er werd dankbaar gebruik van gemaakt door vooral ouwe Europese mannen. Gina stootte me aan toen we door de zogenaamde walking street liepen. "Je had hier beter als vrijgezel naar toe kunnen gaan" lachte ze. " Zo te zien is er keus genoeg."Omdat ze wel zagen dat wij een stel waren werden we redelijk met rust gelaten. Dat was bij de mannen die single waren wel een ander verhaal. Ik lachte naar Gina. "Schijn bedriegt hier hoor" zei ik. "Er zijn hele knappe meisjes tussen die een flinke lul in hun broek hebben". Gina ...